Brugerbetingelser

Når du opretter dig som handler i Dansk Hyrdehunde Klub (efterfølgende benævnt DHK) beder vi dig om følgende oplysninger: Navn, adresse, e-mail og registrering af dine hunde. Disse oplysninger skal vi bruge for at kunne oprette din profil, og for evt. at kunne matche dine indtastninger med vores eksisterende medlemskartotek. Det er derfor vigtigt, at du indtaster korrekte oplysninger.

Personlige oplysninger

DHK indsamler de oplysninger om dig, som er nødvendige for oprettelse af din profil for tilmelding til konkurrencer, kurser, andre arrangementer. Ved oprettelse af din profil på DHK accepterer du, at dit navn, adresse mv. vil være synlig for alle øvrige medlemmer i klubben, ligesom du accepterer, at dine tilmeldinger og konkurrenceresultater må offentliggøres på DHK’s hjemmeside

DHK giver ikke dine indtastede oplysninger videre til tredjemand.

Rettelser til personlige oplysninger

Rettelser hertil kan ske ved henvendelse til klubbens webmaster.

Resultater

DHK forbeholder sig ret til at offentliggøre dine tilmeldinger og resultater på DHK’s hjemmeside.

Betalingsoplysninger

Når du - i forbindelse med tilmelding/betaling - afgiver kortoplysninger, sker dette via betalingssystemet ePay som er godkendt af Bambora. Dine kortoplysninger modtages ikke af, og gemmes ikke på DHK's hjemmeside

Sletning

DHK gemmer dine indtastede oplysninger, så længe der er et sagligt formål med opbevaringen. Dette er f.eks. tilfældet, hvis du tidligere har været medlem, men i en periode ikke er det. Her vil DHK gemme dine oplysninger i vores medlemskartotek, i tilfælde af, at du engang i fremtiden igen ønsker at melde dig ind. På denne måde slipper du for at skulle indsende oplysninger igen, men du skal tjekke at oplysningerne er korrekte!

Såfremt du ikke ønsker, at DHK skal opbevare dine personoplysninger, når du ikke længere er aktiv i klubben, kan du til enhver tid bede DHK om at slette dine indtastede oplysninger f.eks. mail, adresse og telefonnummer. Dog vil dit navn stadig fremgå på resultatlister for afholdte konkurrencer.

Du har altid mulighed for ikke at forny dit medlemskab, dog er medlemskabet bindende for et år ad gangen.

Klage

Du er altid velkommen til at skrive til DHK’s bestyrelse, hvis du er utilfreds med noget der vedrører klubben, eller du har brug for hjælp. Mail-adresse findes på DHK’s hjemmeside.